Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


Η αδιαφορία των γειτόνων και της απερχόμενης δημοτικής αρχής λίγο έλειψε να στοιχίσουν τη ζωή μου.



Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μου διακοπών φέτος στο Κιόνι Ιθάκης είχα επισημάνει στο Δήμο Ιθάκης με έγγραφά μου α) την ύπαρξη μεγάλου όγκου σκουπιδιών στην περιοχή γύρω από την οικία μου, β) την αναγκαιότητα καθαρισμού τους και γ) την εμφάνιση φιδιών. Εκτός αυτού όμως, είχα ενημερώσει τους ιδιοκτήτες γειτονικών κατοικιών σχετικά με την υποχρέωσή τους να καθαρίσουν τους χώρους τους από χόρτα και κάθε λογής σκουπίδι που αποτελεί εστία μόλυνσης και κίνδυνο για τη δημόσια υγεία. Άπαντες αδιαφόρησαν…

Στην προσπάθειά μου για τον καθαρισμό της περιοχής, έκοψα το χέρι μου με αποτέλεσμα να χρειαστεί να μου γίνουν 5 ράμματα στο δάκτυλο από την ιατρό κ. Αναστασία Σκαρμέα στο Σταυρό Ιθάκης, ενώ 10 ημέρες αργότερα με δάγκωσε φίδι (οχιά), με αποτέλεσμα να κινδυνεύσει σοβαρά η ζωή μου.

Εύχομαι μετά και την αίτησή μου προς την Υπηρεσία Υγείας στο Επαρχείο Ιθάκης, η νέα δημοτική αρχή να δώσει λύση.

Για την άμεση κινητοποίηση για την αντιμετώπιση της σοβαρότητας της κατάστασης της υγείας μου, θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στην ιατρό κ. Αναστασία Σκαρμέα από το Σταυρό Ιθάκης, στο προσωπικό του Κέντρου Υγείας στο Βαθύ, στην ιατρό κ. Καλανίδου η οποία με συνόδευσε με το θαλάσσιο ταξί το οποίο επιστρατεύτηκε έως τη Σάμη, στους οδηγούς και ιατρούς των ασθενοφόρων που με παρέλαβαν από τη Σάμη και με μετέφεραν στο Γενικό Νοσοκομείο Κεφαλονιάς όπου νοσηλεύτηκα για 4 ημέρες, καθώς και στο προσωπικό του Νοσοκομείου Κεφαλονιάς, στην ιατρό κ. Πυλαρινού, όπως και στο νοσηλευτικό προσωπικό της Παθολογικής Κλινικής του β΄ ορόφου και σε όλους τους ιατρούς που ήταν στο πλευρό μου.

                                                                                   Μετά τιμής,
                                                                             Κατσίκας Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου