Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Ο AΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΩΣ «ΠΑΡΩΝ» ΚΑΙ Η «ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ» ΠΑΡΟΥΣΙΑ


Ψηφίζω «ΠΑΡΩΝ» και καμία ευθύνη δεν έχω. Δεν διαπραγματεύομαι την αλήθεια μου, άλλα τα πιστεύω μου, τα τρέχοντα δεν με αφορούν και… τα δικά σας δικά σας. Γι αυτό άλλωστε με έστειλαν εδώ, να λέω «ΠΑΡΩΝ» και να απαλλάσσομαι!!!  Πιστός στο δόγμα μου δεν μου επιτρέπονται παρεκκλίσεις. Η παρουσία μου, ας πούμε… τυχαία, η αλλιώς… τα ιδιοτελή μεταφέρουσα. Χρόνια στο κουρμπέτι και στα… δημόσια! 
Το «ΠΑΡΩΝ» λοιπόν, ως θέση και ως ψήφισμα, είναι η κουτοπονηριά μου, η ανευθυνότητά μου, ο «φόβος» μου, η απουσία μου…
Ο στιγματισμός όμως και η αντίδραση στο «ΠΑΡΩΝ» μου, με το «ΠΑΡΩΝ» σου, δείχνει τη δική σου διολίσθηση στους δρόμους μου και δεν μπορεί να αξιολογηθεί με όρους πολιτικούς, παρά μόνο σαν μίμηση της ανευθυνότητάς μου.
                                                                         Με σεβασμό
                                                                  Ευθύμιος Βαρβαρήγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου